2013. március 30., szombat

Rafting olasz trapéz farmer, 29/34, kopott - Jelenlegi ára: 1 Ft

Rafting olasz trapéz nadrág, hatalmas kedvencem volt.
29/34-es farmer méret, szó szerint rongyosra hordtam.
Egy fesztivált, nyarat talán még kiszolgál, nagyon jó anyaga van!
HIBÁI:
- mindkét szára kopott, feslett alul, fotóztam
- az ülepe kopottabb, ki is repedt, összeférceltem, felvéve nem látszik nagyon, de elég kontármunka, fotóztam
Isteni gatya, de én már egyrészt nem férek bele, másrészt nem fesztiválozok : -)
Kérlek, csak akkor licitálj, ha az adás-vételt egy héten belül le tudjuk bonyolítani.
Személyes átvétel a 13. kerületben a Nyugati tértől nem messze, a lakcímemen lehetséges, előre egyeztetett időpontban. Ajánlottan postázok, az aktuális postai díjszabás szerint.
Kérlek, nézd meg a többi aukciómat is, köszönöm : )
Ha valami nem egyértelmű, vagy nem vagy biztos a méretben, még licitálás, illetve a termék leütése ELŐTT kérdezz. Méretprobléma miatt NEM áll módomban terméket visszavenni.
Banki adatok, átvétel helye a vásárlási értesítőben (vatera - vásárlás részletei) - kérlek, NE TÖRÖLD olvasatlanul...
Köszönöm, hogy elolvastad.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-04-10 14:00
. Rafting olasz trapéz farmer, 29/34, kopott - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése